VOORJAARS GOLFTOERNOOI 2023

Beste leden,

Op woensdag 22 maart starten we met het “Voorjaarstoernooi 2023”.

Dit toernooi loopt t/m woensdag 28 juni en gaat over 15 wedstrijden, waarvan de uitslagen van de beste 10 wedstrijden meetellen voor de einduitslag
(SF-telling).

Er zijn een aantal nieuwe leden bijgekomen en voor hen is dit een mooie gelegenheid om andere leden beter te leren kennen en om in wedstrijdverband te spelen.

Inschrijving binnenkort in Nexxchange voor éénmalig  euro, contant te voldoen op de eerste wedstrijddag.

• We starten volgens “Shotgun”.
  • De uitslagen worden natuurlijk ook in Nexxchange gezet.
  • De prijsuitreiking is na afloop van de wedstrijd.

Voorafgaand aan de Voorjaarscompetitie zijn er 2 Funwedstrijden georganiseerd, te weten:

• 8 maart 2023. Best Ball wedstrijd van 14:00 tot 15:30 uur. Inschrijfgeld 2,00 Euro vooraf te voldoen.
  • 15 maart 2023. Two Clubs wedstrijd, ook van 14.00 tot 15.30 uur. Voor wederom 2,00 Euro inschrijfgeld kunt u mee spelen.