Na het succes van vorig jaar willen we dit jaar wederom het “Zij-kanttoernooi” organiseren.

Het maakt niet uit of je al lang golft of een beginnende speelster bent. Het gaat vooral om een gezellige golfmiddag. Voor beginnende speelsters is dit wellicht een mooi moment om te ervaren hoe leuk het golfen kan zijn in wedstrijdverband.

Deze sportieve en gezellige middag willen we afsluiten met een kleine hap. Een luxe variant van een 12 uurtje. Deelname aan het eten is uiteraard vrijblijvend. Bij je aanmelding in Nexxchange kun je aangeven of je hieraan deelneemt en/of je vegetarisch wilt eten, dan houden we daar rekening mee.

We hebben de wedstrijd gepland op zaterdag 1 juni aanstaande, aanvang om 14:30 uur en zal worden gespeeld over negen holes. We vragen je uiterlijk 14:15 uur aanwezig te zijn, eerder mag natuurlijk ook als je nog een kop koffie wil nuttigen of wat ballen wil inslaan op de driving range.

Het inschrijfgeld bedraagt € 3,50 waarmee wij voor leuke prijsjes kunnen zorgen. De kosten voor het eten bedragen € 16,50.

Vanaf vandaag kun je inschrijven op de portal van Nexxchange. Mocht dit niet lukken of je hebt nog geen toegang tot de portal dan kun je ook even bellen met Golfclub d’n Heikant 0492-550871

Schrijf op tijd in zodat je zeker weet dat je mee kunt doen.

Met vriendelijke groet,

De wedstrijdleiding