Najaars Golftoernooi 2023

Beste leden,

Op de 3e woensdag in augustus starten we met het “Najaar toernooi 2023”.

Dit toernooi gaat over 15 wedstrijden, waarvan de uitslagen van de beste 10 wedstrijden meetellen voor de einduitslag (SF-telling).

Er zijn een aantal nieuwe leden bijgekomen en voor hen is dit een mooie gelegenheid om andere leden beter te leren kennen en om in wedstrijdverband te spelen.

Inschrijving kan vanaf nu op E-golf4U voor éénmalig 17,50 euro, te voldoen op de eerste wedstrijddag.

• We starten volgens “Shotgun”.
  • De uitslagen worden natuurlijk ook op E-golf4u gezet.
  • De prijsuitreiking is na afloop van de wedstrijd.

Veel golfplezier en tot gauw.

Fred van der Putten

Deelname staat open voor alle clubleden van “Golfclub d’n Heikant” met speelrecht en minimaal (of is het maximaal) handicap 54 en club baanpermissie.

Er wordt iedere week een ronde van 9 holes gespeeld, deze is Qualifying.

Minimale deelname van 20 personen. Er wordt een eenmalig inschrijfgeld van € 17,50 gevraagd voor deelname aan het toernooi. Betaling voor aanvang van de eerste wedstrijd. Aanmelden voor de wedstrijd van de week tot dinsdag 20:00 uur via E-Golf4U

Op de speeldag zelf:

Voor de wedstrijd mag men geen gebruik maken van de baan. Drivingrange en chip- en putting area zijn wel beschikbaar. Winnaar: Om voor de (eind)prijzen in aanmerking te komen moet men aan minimaal 10 wedstrijden deelnemen. Mocht een wedstrijd niet doorgaan i.v.m. slechte terreingesteldheid dan geldt deze als een gespeelde wedstrijd bij de vaststelling van aantal deelnames. Deelname op basis van clubhandicap. Puntentelling per individuele wedstrijd is op basis van Stableford. Per wedstrijd worden punten toegekend voor de nummers 1 tot 20 en wel respectievelijk 20 tot 1 punt(en). Dus nummer 1 krijgt 20 punten, nummer 2 19 etc. Bij gelijk aantal Stableford punten krijgt men ook een zelfde aantal punten. Winnaar is degene met het hoogste aantal punten over de 10 best gespeelde wedstrijden. Er is een eerste prijs voor de hoogst eindigende heer en hoogst eindigende dame.

Per individuele wedstrijd is er een prijs voor de beste heer of beste dame.

Mochten er zich situaties voordoen waarin voorgaande niet voorziet dan beslist de wedstrijdleiding.